| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Kride
|
Lähetetty: 23.07.2010 15:10 Viestin aihe: Lähteekö värillisistä taskuvaipoista/sisävaipoista väriä? |
|
|
Eli mietin tässä värjääkö nuo kaikki ihanan väriset vaipat muuta pyykkiä 60 asteessa? Vai pitäisikö etsiä vain valkoisia.. Meilläkun on tällähetkellä käytössä harsot ja ImseVimset niin tulee vain valkoista pyykkiä joka pestään 60:ssä. Tuntuu tyhmältä pestä päivittäin koneessa vain muutama tumma vaippa.Muutenkin haluaisin ostaa neutraaleja mutta silti ihania kuoseja jotta sopisivat sitten jatkossakin seuraaville vauvoille.
Kertokaa miten teillä homma hoituu värien kanssa ja siis irtoaako niistä värillisistä värit?? |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Apila Taloudenhoitaja

|
Lähetetty: 23.07.2010 19:40 Viestin aihe: |
|
|
Mä olen aina laskenut kaikki vaipat, väristä välittämättä, valkoiseksi pyykiksi eli vaippojen kanssa en pese muuta tummaa pyykkiä. Ikinä ei ole vaippa päästänyt väriä. Olen kyllä kuullut, että esim. kanttinauha saattaa päästää ensipesuissa väriä, mutta semmoisia ei meidän vaipoissa koskaan ole ollut. _________________ Stiina Aho
Hallitus 08, 09, 10
taloudenhoitaja
laskutus(a)kestovaippayhdistys.fi |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
miiuhoo
|
Lähetetty: 25.08.2010 07:37 Viestin aihe: |
|
|
| Ei ole meilläkään kirkkaankaan väriset, uudet taskut (tai muutkaan) väriä päästäneet. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|